Back
TERMÉKEK
COLLECTIONS
KÁVÉ

*A Lavazza vállalatnak nem partnere, támogatója vagy szponzora a Nespresso

**A Nescafè®, a Dolce Gusto® és a Melody I külső féltől származó márkák, amelyek nem kapcsolódnak a Luigi Lavazza S.p.A.-hoz.

LAVAZZA STORIES
ALT alt

Oldani populáris konyhaművészete és a Lavazza

A megszokott ízekből és kivételes technikákból álló konyhaművészet történetének felfedezése.

A Lavazza-csapat 2-3 perc

A kedvező árfekvést és a kiváló minőséget tökéletesen ötvöző konyhája egyszerűségében is bárki ízlését kielégíti. Davide Oldani azon neves séfek egyike, akik tárt karokkal fogadták a Lavazzával való együttműködést. A D’O és az új D’O éttermeken kívül az Oldani Cafè kávézóban is egy-egy csésze Lavazza kávéval koronázhatjuk meg a séf rendkívüli konyhaművészetének remekműveit.

Ismerd meg Oldanit és az ő szakértelmét

Az olyan neves séfek, mint például Gualtiero MarchesiAlbert RouxAlain Ducasse és Pierre Hermé mellett szerzett többéves tapasztalataira alapozva a szülővárosában, a Milánó tartományban fekvő Cornaredóban alapította meg D'O névre keresztelt étteremét, 2003-ban.

 

Az említett, széles körben elismert séfek fontos szerepet töltöttek be Oldani karrierje során. Míg Marchesi elsősorban a szakismeretek elmélyítésében segített neki, addig Albert Roux a francia konyha ínyencségei felé irányította a figyelmét. Másrészről Ducasse tanította meg neki a séf munkájában szintén fontosvezetői készségeket, Pierre Hermé pedig felfedte számára a végső titkot: a sütemények fontosságát a francia konyhában.

Oldani filozófiája: populáris konyhaművészet

A különböző mestereitől merített ihlet alapján Oldani megalkotta saját kulináris filozófiáját: a populáris konyhaművészetet. Konyhája kifejezetten gazdaságos jellegű: ugyanakkor ízekben gazdag, a leghagyományosabb ízjegyeket pedig azok legtermészetesebb állapotában vonultatja fel. Filozófiájának egyik legfontosabb sarokköve, hogy új fényben világítsa meg a mindenki által ismert ízeket. 

Egy évvel azután, hogy megnyitotta az éttermét, a legtekintélyesebb gasztronómiai kalauzok már az olasz konyha legfontosabb séfjei között említették a nevét. Mindössze öt évvel később, 2008-ban Milánó városa az Ambrogino d’Oro medállal ismerte el a munkásságát.

A kulináris művészetén alapuló számos mellékprojektje jelentősen előmozdította Oldani karrierjét. Miután a Harvard Business School Review esettanulmányt jelentetett meg az étterméről, 2013-ban meghívást kapott a Harvardra, hogy vállalkozóként szerzett tapasztalatait az ottani hallgatókkal is megismertesse. Ezen túlmenően több könyv is a nevéhez köthető, így például a Storie di sport e cucina (Sport- és konyhai történetek, 2013), CheFacile (SoEasy; 2013), „Pop Food” (2015) vagy a D’O eat better (2016). 2015-ben előadást tartott a párizsi HEC Business Schoolban, jelölték  nagykövetnek a 2015-ös Expóra és részt vett a milánói World Business Forumon előadóként.

             

Nem a D'O az egyetlen üzleti vállalkozása. 2014-ben megnyitotta a Davide Oldani Cafè kávézót a milánói Malpensa repülőtér új Piazza del Lusso területén. A manilai és szingapúri éttermeinek megalapításán kívül Oldani új D’O éttermét is megnyitotta a vendégek előtt. Az elődje továbbfejlesztett kiadásának tekinthető új D’O éttermet azért hozta létre, hogy egy olyan, a korábbiaknál is „nagyszerűbb” konyhát alkosson meg, amely bármely olaszországi vagy külföldi társával is állja a versenyt. Oldani 2016-ban nyerte el első Michelin-csillagát, a D’O-ért, a másodikat pedig 2020-ban. Eddigi karrierje csúcspontjaként Davide Oldani az olasz konyha 50 legelismertebb szakácsnagykövete közé került a világon.

Ügyfélszolgálat

Segítségre van szükséged? Tekintsd meg a GYIK-et, vagy lépj kapcsolatba velünk.