Back
TERMÉKEK
COLLECTIONS
KÁVÉ

*A Lavazza vállalatnak nem partnere, támogatója vagy szponzora a Nespresso

**A Nescafè®, a Dolce Gusto® és a Melody I külső féltől származó márkák, amelyek nem kapcsolódnak a Luigi Lavazza S.p.A.-hoz.

LAVAZZA STORIES

*A Lavazza vállalatnak nem partnere, támogatója vagy szponzora a Nespresso

**A Nescafè®, a Dolce Gusto® és a Melody I külső féltől származó márkák, amelyek nem kapcsolódnak a Luigi Lavazza S.p.A.-hoz.

alt alt

Lavazza az Ön szolgálatában

Nincs túl kicsi kérdés vagy túl nagy kérés

Segítünk kávéválasztásban, terméklekérdezésben és online vásárlásban.

Segítünk kávéválasztásban, terméklekérdezésben és online vásárlásban.

Gyakran Ismételt Kérdések

Results for {searchInput}

No results for {searchInput}, check that it is written correctly.

Coffee Machines

Kaphatok garanciát a Lavazza kávéfőzőmre?

Minden Lavazza A Modo Mio kávéfőzőre 2 év garanciát adunk. A vásárlás pillanatától a Lavazza A Modo Mio kávéfőződ garanciája azonnal megkezdődik. A garanciát nem lehet utólag, egy későbbi időpontban aktiválni.

Milyen utasításokat kell követnem a készülék használatakor?

  • Kizárólag Lavazza A Modo Mio vagy azzal kompatibilis kapszulát használj.
  • A gépet mindig sima, egyenletes felületre helyezd.
  • Kizárólag hideg, szénsavmentes ivóvízzel töltsd fel a víztartályt; soha ne használj tejet vagy más folyadékot.
  • A készülék és a tartozékok működés közben felforrósodhatnak. Csak a kijelölt vezérlőket használd, és tisztítás vagy tárolás előtt hagyd a készüléket lehűlni.
  • A készülék és a tartozékok működés közben felforrósodhatnak. Csak a kijelölt vezérlőket használd, és tisztítás vagy tárolás előtt hagyd a készüléket lehűlni.
  • Ne tárold a készüléket 5 °C alatti hőmérsékleten, mert a fagy károsíthatja azt. Ne használd a kávéfőzőt a szabadban.
  • Ne hajts végre módosításokat a készüléken.
  • Ne érintsd meg a készülék forró alkatrészeit közvetlenül a használat után. Kávé vagy tej készítésekor ügyelj arra, hogy a forró folyadék ne fröccsenjen ki. 
  • A gép tisztítása előtt feltétlenül húzd ki a tápkábelt a konnektorból, és várd meg, hogy a gép lehűljön. Ne merítsd a gépet vízbe. A kézikönyvben megjelölt alkatrészeket kizárólag vízben mosogasd.

Melyek a leggyakoribb hibák? Mit nem szabad tennem?

  • Ügyelj arra, hogy a hálózati kábel ne érintkezzen a készülék forró részeivel
  • Soha ne hagyd felügyelet nélkül a készüléket, amikor az a hálózatra van csatlakoztatva
  • Ne merítsd a készüléket vízbe vagy más folyadékba
  • Ne lépd túl a készüléken feltüntetett maximális vízbetöltési mennyiséget
  • Ne használd a készüléket, ha a víztartály nincs feltöltve
  • Ne használd ugyanazt a kapszulát többször
  • Kizárólag eredeti Lavazza A Modo Mio kapszulát használj a készülékben 
  • Ne használd a készüléket a szabadban
  • Kizárólag Lavazza A Modo Mio kapszulát vagy a Lavazza A Modo Mio rendszerrel kompatibilis kapszulát helyezz a kapszulatartóba. Ne tedd az ujjad vagy más tárgyat a kapszulatartóba
  • Meghibásodás esetén azonnal húzd ki a készülék dugaszát a konnektorból. Ne használd a készüléket, ha meghibásodott
  • A készüléken csak hivatalos Lavazza márkaszerviz végezhet bármilyen beavatkozást és javítást 
  • A Lavazza által nem felhatalmazott szervizek javítási munkái esetében semmilyen felelősséget nem vállalunk az esetleges károkért

Mi az a vízkőmentesítés, miért és milyen gyakran kell elvégeznem?

A vízkő képződése normális jelenség a kávéfőző használata során, és csökkent vízáramlást vagy hideg kávét eredményez. Ezért a készüléken körülbelül háromhavonta, de mindenképpen minden alkalommal, amikor a készüléken lévő vízkőtelenítő lámpa bekapcsol (vízkőmentesítési riasztással felszerelt gépmodellek esetén) vízkőmentesítést kell végezni. Ha olyan területen él, ahol kemény a víz, előfordulhat, hogy a vízkőmentesítést gyakrabban kell elvégezni.  A Lavazza nem vállal felelősséget a vízkőmentesítés elmulasztása miatt a gépben keletkezett károkért.

A vízkőmentesítés befejezéséhez használjon az általánosan kapható, nem mérgező és/vagy nem ártalmas kivitelű, kávéfőzőkhöz tervezett vízkőmentesítő terméket.

Ne igya meg a vízkőmentesítő oldatot és a ciklus befejezéséig a gépen átfolyt folyadékokat.

Soha ne használjon ecetet vízkőoldó szerként.

Mit kell tennem, amikor először kapcsolom be a készüléket?

  • Vedd ki és öblítsd el a víztartályt.
  • Töltsd fel a víztartályt a MAX szintig, kizárólag friss, szénsavmentes ivóvízzel.
  • Tedd vissza a tartályt.
  • Dugd be a tápkábel dugaszát egy konnektorba.
  • A gép bekapcsolásához nyomd meg a bekapcsoló/készítés kapcsolót/gombot.
  • Várd meg, hogy a gép befejezze a fűtési ciklust. A gép akkor áll készen, amikor a bekapcsoló/készítés kapcsoló/gomb egyenletes fénnyel világít.
  • Kávéfőzés előtt legalább egy tartály vizet futtass át a készüléken anélkül, hogy kapszulák lennének a gépben.
  •  Most már készen állsz arra, hogy megkóstold a kapszulák segítségével készített keverékeket. Élvezd a kávéd!

Hogyan lehet vízkőmentesíteni?

Mivel a vízkőmentesítés lépései gépmodelltől függően eltérőek, kérjük, tekintse meg a következő gépismertető oldalon található használati utasításokat:

Voicy 

SMEG 

Desea 

Idola 

Tiny 

Jolie 

Jolie & Milk

Jolie Plus 

Corporate

Hogyan válhatok Lavazza-beszállítóvá?

Ezen a hivatkozáson megtudhatod, hogyan válhatsz beszállítónkká.

Kereskedelmi kérésem van, hogyan lépjek kapcsolatba veletek?

Kérjük, küldd el kérésed itt.

Mi az a Lavazza Alapítvány?

A 2004-ben alapított Giuseppe és Pericle Lavazza Alapítvány (nonprofit szervezet) gazdasági, társadalmi és környezeti fenntarthatósági projekteket támogat és valósít meg a kávétermelő közösségek javára világszerte. A Lavazza Alapítvány elsődleges célja, hogy a bejáratott mezőgazdasági módszerek oktatásával és a vállalkozói készségek fejlesztésével segítse a kávétermelőket termékeik hozamának és minőségének javításában. További információkért kérjük, keresd fel a Lavazza weboldalának megfelelő részét.

Mi a Lavazza Training Center, és hogyan működik?

További részletek ezen a hivatkozáson! Jelenleg a Training Centerünk által támogatott képzési tevékenységeket az éttermeknek és bároknak szánt Lavazza termékeket használó szakemberek számára tartjuk fenn. Ha már a Lavazza ügyfele vagy, kérjük, add meg személyes adataidat (cégnév, vezeték- és keresztnév, lakóhely, város és tartomány, telefonszám, adószám) a B2B kapcsolatfelvételi űrlap hivatkozásán keresztül, hogy a Lavazza képviselője felvehesse veled a kapcsolatot, és részletes tájékoztatást adhasson. Tervezzük azonban, hogy a tanfolyamainkhoz való hozzáférést a fogyasztókra is kiterjesztjük: kövess minket, hogy naprakészen értesülj tevékenységünkről!

Hogyan dolgozhatsz nálunk a Lavazzánál?

Csatlakozz a Lavazzához, és fejlődj velünk. Nézd meg a jelenleg üres pozíciókat ezen a hivatkozáson.

Mit tesz a Lavazza a fenntarthatóságért?

A Lavazza csoport fenntarthatósági stratégiáját az „Egy cél minden pohárban” című Fenntarthatósági kiáltványunkban vázoltuk fel. Ezt a vállalat azon erős felelősségérzete ihlette, amelyet mindig is érzett a közösségek iránt, ahol működik. Tekintsd meg Fenntarthatósági mérlegünket is, mely a fenntarthatóság területén tett erőfeszítéseink éves eredményeinek közlésére szolgáló fő eszköz.

Ügyfélszolgálat

Segítségre van szükséged? Tekintsd meg a GYIK-et, vagy lépj kapcsolatba velünk.