*A Lavazza vállalatnak nem partnere, támogatója vagy szponzora a Nespresso
**A Nescafè®, a Dolce Gusto® és a Melody I külső féltől származó márkák, amelyek nem kapcsolódnak a Luigi Lavazza S.p.A.-hoz.
*A Lavazza vállalatnak nem partnere, támogatója vagy szponzora a Nespresso
**A Nescafè®, a Dolce Gusto® és a Melody I külső féltől származó márkák, amelyek nem kapcsolódnak a Luigi Lavazza S.p.A.-hoz.
*A Lavazza vállalatnak nem partnere, támogatója vagy szponzora a Nespresso
**A Nescafè®, a Dolce Gusto® és a Melody I külső féltől származó márkák, amelyek nem kapcsolódnak a Luigi Lavazza S.p.A.-hoz.
*A Lavazza vállalatnak nem partnere, támogatója vagy szponzora a Nespresso
**A Nescafè®, a Dolce Gusto® és a Melody I külső féltől származó márkák, amelyek nem kapcsolódnak a Luigi Lavazza S.p.A.-hoz.
A tudományos-fantasztikus filmek világát kedvelő, elsősorban videoinstallációiról híres Marco Brambilla munkásságát a san franciscó-i Modern Művészetek Múzeuma és a Sundance Filmfesztivál is elismerte.
1/365 – A 2013-as Lavazza Social Naptár nem egy hagyományos naptár, hanem olyan videoinstalláció, amely 12 témán keresztül jelenít meg egy egyetlen napba sűrített évet. Az alkotás elkészítéséhez a felhasználók által feltöltött tartalmakat is felhasználták: az első "élő" Lavazza digitális naptár személyes fotókból és videókból született meg. A tudományos-fantasztikus filmek világát kedvelő, elsősorban videoinstallációiról híres Marco Brambilla munkásságát a san franciscó-i Modern Művészetek Múzeuma és a Sundance Filmfesztivál is elismerte.