*A Lavazza vállalatnak nem partnere, támogatója vagy szponzora a Nespresso
**A Nescafè®, a Dolce Gusto® és a Melody I külső féltől származó márkák, amelyek nem kapcsolódnak a Luigi Lavazza S.p.A.-hoz.
*A Lavazza vállalatnak nem partnere, támogatója vagy szponzora a Nespresso
**A Nescafè®, a Dolce Gusto® és a Melody I külső féltől származó márkák, amelyek nem kapcsolódnak a Luigi Lavazza S.p.A.-hoz.
*A Lavazza vállalatnak nem partnere, támogatója vagy szponzora a Nespresso
**A Nescafè®, a Dolce Gusto® és a Melody I külső féltől származó márkák, amelyek nem kapcsolódnak a Luigi Lavazza S.p.A.-hoz.
*A Lavazza vállalatnak nem partnere, támogatója vagy szponzora a Nespresso
**A Nescafè®, a Dolce Gusto® és a Melody I külső féltől származó márkák, amelyek nem kapcsolódnak a Luigi Lavazza S.p.A.-hoz.
Egy 12 hónapos utazás a természet és annak szépsége és ereje újrafelfedezéséhez
„Kezdetben a fotózás volt az útlevelem az emberekkel való találkozáshoz, a tanuláshoz és az új kultúrák megismeréséhez. Most már több mint egy útlevél. Ez egy eszköz a kultúrák, közösségek és országok közötti tudatosság és megértés megteremtéséhez; egy eszköz, amely értelmet ad a közösségeinknek abban a világban, amelyen osztozunk".
Ami Vitale ezekkel a szavakkal írja le, hogy mit jelent számára a fotózás: a világgal való kapcsolatteremtést és a megosztás módját.
Ami a Nikon nagyköveteként és a National Geographic fotósaként a „Good to Earth” című 2019. évi Lavazza naptár kreatív ötletgazdája.
Professzionális művészi pályafutása során Ami fotósként, íróként és rendezőként is dolgozott. Több mint 100 országban járt, ahol szemtanúja volt polgári zavargásoknak és erőszaknak. Számos utazása során azonban megtapasztalta a szürreális szépséget és az emberi szellem örök erejét is. Vályogkunyhókban és háborús övezetekben élt, maláriát kapott, és fotózott egy nagy hatású történetet a világ egyik utolsó fehér orrszarvújának elszállításáról és szabadon engedéséről.
2009-ben Ami úgy döntött, hogy a világ környezeti problémái felé fordítja figyelmét. Manapság a természet és a bennünket körülvevő környezet érdekli leginkább. Hatszor nyerte el a World Press Photos díját, köztük 2018-ban 1. díjat kapott a National Geographic magazinban megjelent történetért, amely egy, az elefántokat védő kenyai közösségről szól.
Ami emellett alapító tagja a Ripple Effect Images neves női tudós írókat, fotósokat és filmeseket tömörítő szervezetének, akik együtt dolgoznak azon, hogy olyan erőteljes és meggyőző történeteket alkossanak, melyek rávilágítanak a fejlődő országokban élő nők nehézségeire és a rajtuk segítő programokra.
A „Good to Earth” (Jó a Földnek) kifejezés jelképezi azt a fajta befogadást, amelyet az új, 2019. évi Lavazza naptár átnézésekor lehet megérezni. Ez a projekt a Lavazza környezetvédelmi kérdésekre való érzékenységét veszi nagyító alá. A pozitív történetek és erényes viselkedés meséi hat „természetművésznek” köszönhetően készültek el: Saype, Mantra, Millo, Gerada, Gomez és Hula. És itt jön a képbe az ENSZ Környezetvédelmi Szervezetének szerepe, amely a Lavazzával kötött partnerséget hat olyan projektre alapozza, mint az újraerdősítés, a biológiai sokféleség védelme és az ipari területek zöldterületté alakítása. Tizenkét tanúságtétel bizonyítja, hogy van még jó a Földön.
„Különösen szeretem ezt a projektet, mert az együttműködésről szól. A különböző nézőpontokról szól. Mert a különböző nézőpontok utat mutatnak nekünk. Megoldásokat találunk a nézőpontok sokféleségében, a különféle ötletekben...” mondta Ami Vitale, amikor erről a projektről kérdezték.
A fotós úgy véli, még mindig van mód a természet befogadására úgy, hogy az ember a természet részének érezze magát, ne pedig azon kívülállónak. Lehetséges egy jobb világban élni, és csak rajtunk múlik, hogy ezt hogyan érjük el.