*A Lavazza vállalatnak nem partnere, támogatója vagy szponzora a Nespresso
**A Nescafè®, a Dolce Gusto® és a Melody I külső féltől származó márkák, amelyek nem kapcsolódnak a Luigi Lavazza S.p.A.-hoz.
*A Lavazza vállalatnak nem partnere, támogatója vagy szponzora a Nespresso
**A Nescafè®, a Dolce Gusto® és a Melody I külső féltől származó márkák, amelyek nem kapcsolódnak a Luigi Lavazza S.p.A.-hoz.
*A Lavazza vállalatnak nem partnere, támogatója vagy szponzora a Nespresso
**A Nescafè®, a Dolce Gusto® és a Melody I külső féltől származó márkák, amelyek nem kapcsolódnak a Luigi Lavazza S.p.A.-hoz.
*A Lavazza vállalatnak nem partnere, támogatója vagy szponzora a Nespresso
**A Nescafè®, a Dolce Gusto® és a Melody I külső féltől származó márkák, amelyek nem kapcsolódnak a Luigi Lavazza S.p.A.-hoz.
A Lavazza 2016-os naptárának elkészítésével Joseph Anthony Lawrence, ismertebb nevén Joey L. fiatal fotóművészt kérték fel. Az 1989-ben, a kanadai Ontarióban született művész jelenleg a számára kimeríthetetlen inspirációs forrást jelentő New Yorkban él és dolgozik. „Halloween Brooklynban” című személyes projektjének jelmezekbe öltözött helyieket ábrázoló képein keresztül a nézők intim bepillantást nyerhetnek a Nagy Alma legbelső bugyraiba.
A különböző emberek eltérő életmódjait kutatva új, eddig kevéssé ismert területeket is felfedezett. Miközben bejárta az indiai Varanasi szent földjét, Dél-Etiópiában fotózott és átkelt Irak és Szíria kurdok lakta részein, értékes alkotásaival a legkeresettebb fotósok egyikévé vált.
A fiatal, kanadai születésű fotós, Joey L #Earthdefenders címen népszerűsített képeinek igazi hősei a biológiai sokféleség megóvásán és a fenntartható fejlődés előmozdításán munkálkodó, az őseik bölcsességét tovább örökítő emberek. A Lavazza 2015-ös, Közép- és Dél-Amerikában készült fotóriportot bemutató naptárának egyik célja, hogy támogassa a Slow Food mozgalom Terra Madre Giovani – We Feed the Planet kezdeményezését.