*A Lavazza vállalatnak nem partnere, támogatója vagy szponzora a Nespresso
**A Nescafè®, a Dolce Gusto® és a Melody I külső féltől származó márkák, amelyek nem kapcsolódnak a Luigi Lavazza S.p.A.-hoz.
*A Lavazza vállalatnak nem partnere, támogatója vagy szponzora a Nespresso
**A Nescafè®, a Dolce Gusto® és a Melody I külső féltől származó márkák, amelyek nem kapcsolódnak a Luigi Lavazza S.p.A.-hoz.
1968-ban született Madridban, majd számos nemzetközi és spanyol újságnál dolgozott, és nemzetközi márkák különböző reklámkampányainak létrehozásához járult hozzá. Műveit Madridban és Barcelonában is kiállították, a Cannes-i reklámfesztiválon pedig Arany oroszlán díjat nyert.
Néhány legújabb projektjei közül: PhotoEspaña a hollandiai Naarden Fotófesztiválon; Art Toronto (2007); önálló kiállítások Párizsban és Miamiban; Matarte es Matarme Fotófesztivál, amelyből a divatbemutatók világába kalauzoló, 2009-es naptár is született. Videóklippeket is készített, többek között a Pretendo Hablarte című videót. A számos díjjal elismert művész a mexikói Nemzetközi Filmszemle fődíját, valamint a Sol Festival arany- és ezüstérmét – előbbit grafikusi, utóbbit pedig köztéri munkásságáért – is elnyerte. Felkérték a new york-i „The Huguenots” opera díszlettervezőjének és művészeti igazgatójának is.
Az 1940-es évek amerikai képregényeinek stílusában készült naptáron Eugenio Recuenco érzéki módon ábrázolt szuperhősei a Lavazza eszpresszója társaságában láthatók. A megvilágítás és a színárnyalatok egyedi alkalmazásának köszönhetően szinte megelevenedik a kávé illata. Szerkesztői és reklámipari munkássága nemzetközi elismertséget hozott Eugenio Recuenco számára, aki nemzedéke egyik legkreatívabb spanyol fotóművészének számít. Műveire a személyes stílus jellemző, melyben a filmművészet és a képzőművészet elemei is fellelhetők.