*A Lavazza vállalatnak nem partnere, támogatója vagy szponzora a Nespresso
**A Nescafè®, a Dolce Gusto® és a Melody I külső féltől származó márkák, amelyek nem kapcsolódnak a Luigi Lavazza S.p.A.-hoz.
*A Lavazza vállalatnak nem partnere, támogatója vagy szponzora a Nespresso
**A Nescafè®, a Dolce Gusto® és a Melody I külső féltől származó márkák, amelyek nem kapcsolódnak a Luigi Lavazza S.p.A.-hoz.
*A Lavazza vállalatnak nem partnere, támogatója vagy szponzora a Nespresso
**A Nescafè®, a Dolce Gusto® és a Melody I külső féltől származó márkák, amelyek nem kapcsolódnak a Luigi Lavazza S.p.A.-hoz.
*A Lavazza vállalatnak nem partnere, támogatója vagy szponzora a Nespresso
**A Nescafè®, a Dolce Gusto® és a Melody I külső féltől származó márkák, amelyek nem kapcsolódnak a Luigi Lavazza S.p.A.-hoz.
Az 1964-ben, Brestben született Le Gouès divatfotósi pályafutását 1986-ban kezdte, a Condé Nast Italia, Vogue és Men’s Vogue folyóiratok munkatársaként. Ezt követően más rangos újságokkal is együttműködött. A számos nemzetközi reklámkampányt megalkotó Le Gouès a „French Revue de Modes” című folyóirat alapítói közé tartozik. Jelenleg Párizsban él.
A kávéscsészét Föld körüli pályán ábrázoló 2004-es naptár szerkesztésére kiválasztott Le Gouès kávéból és cukorból teremtett világát a 60-as és 70-es évekbeli tudományos-fantasztikus filmek képi megjelenítése ihlette. A galaxisközi utazás a fantázia határán létező fizikai és mentális térbe kalauzolja a szemlélőt. Thierry Le Gouès elsősorban divatfotósként és népszerű reklámkampányok alkotójaként ismert. Két alkotása a képzőművészet világában is széles körben ismertté tette a nevét: a Fekete-Afrika által ihletett Soul ébenfekete női aktokat ábrázol, a Popular pedig újszerű módon mutatja be Kubát.