Back
TERMÉKEK
COLLECTIONS
KÁVÉ

*A Lavazza vállalatnak nem partnere, támogatója vagy szponzora a Nespresso

**A Nescafè®, a Dolce Gusto® és a Melody I külső féltől származó márkák, amelyek nem kapcsolódnak a Luigi Lavazza S.p.A.-hoz.

LAVAZZA STORIES
alt alt

Lavazza naptár 1998. Marino Parisotto közreműködésével

A Lavazza-csapat 3 perc

A MŰVÉSZ: MARINO PARISOTTO

Torontóban született 1963-ban, olasz szülők gyermekeként. Családját követve visszatért Olaszországba, majd Milánóban letelepedve gazdasági és kereskedelmi tanulmányokat folytatott a Szent Szív Katolikus Egyetemen. Később egy divat- és formatervezési kampányokkal foglalkozó reklámügynökség vezetőjeként fontos kapcsolatokat alakított ki több ismert céggel. Bár fotós pályafutása viszonylag későn vette kezdetét, életműve meglepően gazdag. A neves divatcégek termékein kívül népszerű színészekről, többek között Hugh Grantről és Eva Mendezről is készített képeket.

A természetes megvilágítást kedvelő Parisotto általában nagy, nyitott tereket, például sivatagot vagy tengert használ fel képei hátteréül. Művei a cselekvésre és a csábítás erejére összpontosítanak. Romantikus hangulatú és látomásos jellegű munkái eleganciát sugallnak, és sohasem vulgárisak. Munkájából kifolyólag New York, Párizs és Milánó között ingázik.

A NAPTÁR:

A 6. számú naptár címéhez Marino Parisotto fotóművész Donizetti híres operájának címét kölcsönözte, hogy a kávé különböző személyiségjegyeit, mint például a szenvedélyt, a romantikát, a drámát és a költészetet érzékeltesse. Az alanyok szoborszerűen férfias ábrázolásmódja általában az ital „férfias” jellegét hangsúlyozza ki. Marino Parisotto divatfotósként kezdte pályafutását. Romantikus stílusú és látomásos jellegű reklámkampányaiban a szépség különféle formáit ábrázolja.

Ügyfélszolgálat

Segítségre van szükséged? Tekintsd meg a GYIK-et, vagy lépj kapcsolatba velünk.