*A Lavazza vállalatnak nem partnere, támogatója vagy szponzora a Nespresso
**A Nescafè®, a Dolce Gusto® és a Melody I külső féltől származó márkák, amelyek nem kapcsolódnak a Luigi Lavazza S.p.A.-hoz.
*A Lavazza vállalatnak nem partnere, támogatója vagy szponzora a Nespresso
**A Nescafè®, a Dolce Gusto® és a Melody I külső féltől származó márkák, amelyek nem kapcsolódnak a Luigi Lavazza S.p.A.-hoz.
*A Lavazza vállalatnak nem partnere, támogatója vagy szponzora a Nespresso
**A Nescafè®, a Dolce Gusto® és a Melody I külső féltől származó márkák, amelyek nem kapcsolódnak a Luigi Lavazza S.p.A.-hoz.
*A Lavazza vállalatnak nem partnere, támogatója vagy szponzora a Nespresso
**A Nescafè®, a Dolce Gusto® és a Melody I külső féltől származó márkák, amelyek nem kapcsolódnak a Luigi Lavazza S.p.A.-hoz.
Torontóban született 1963-ban, olasz szülők gyermekeként. Családját követve visszatért Olaszországba, majd Milánóban letelepedve gazdasági és kereskedelmi tanulmányokat folytatott a Szent Szív Katolikus Egyetemen. Később egy divat- és formatervezési kampányokkal foglalkozó reklámügynökség vezetőjeként fontos kapcsolatokat alakított ki több ismert céggel. Bár fotós pályafutása viszonylag későn vette kezdetét, életműve meglepően gazdag. A neves divatcégek termékein kívül népszerű színészekről, többek között Hugh Grantről és Eva Mendezről is készített képeket.
A természetes megvilágítást kedvelő Parisotto általában nagy, nyitott tereket, például sivatagot vagy tengert használ fel képei hátteréül. Művei a cselekvésre és a csábítás erejére összpontosítanak. Romantikus hangulatú és látomásos jellegű munkái eleganciát sugallnak, és sohasem vulgárisak. Munkájából kifolyólag New York, Párizs és Milánó között ingázik.
A 6. számú naptár címéhez Marino Parisotto fotóművész Donizetti híres operájának címét kölcsönözte, hogy a kávé különböző személyiségjegyeit, mint például a szenvedélyt, a romantikát, a drámát és a költészetet érzékeltesse. Az alanyok szoborszerűen férfias ábrázolásmódja általában az ital „férfias” jellegét hangsúlyozza ki. Marino Parisotto divatfotósként kezdte pályafutását. Romantikus stílusú és látomásos jellegű reklámkampányaiban a szépség különféle formáit ábrázolja.