*A Lavazza vállalatnak nem partnere, támogatója vagy szponzora a Nespresso
**A Nescafè®, a Dolce Gusto® és a Melody I külső féltől származó márkák, amelyek nem kapcsolódnak a Luigi Lavazza S.p.A.-hoz.
*A Lavazza vállalatnak nem partnere, támogatója vagy szponzora a Nespresso
**A Nescafè®, a Dolce Gusto® és a Melody I külső féltől származó márkák, amelyek nem kapcsolódnak a Luigi Lavazza S.p.A.-hoz.
1954-ben Németországban, Frankfurtban született. Művei kifejezetten érzéki és játékos módon ábrázolják a divat- és szépségipar világát. A fotósként, filmproducerként és videórendezőként is alkotó művész könyvekbe és két fotógrafikus képregénybe rendezve jelentette meg legismertebb munkáit. Alkotási ezenkívül gyakorta megcsodálhatók különböző kiállításokon is világszerte. Munkái már számos nemzetközi kiállításon szerepeltek. A kilencvenes évek kezdetén a Guess számára készített, erőteljesen érzéki reklámkampánya üzleti siker szempontjából igazi fordulópontot jelentett a művész életében. Ezután számos megbízással halmozták el, többek között a Sex and the City (Szex és New York) című tévésorozat reklámkampányát is ő jegyzi. Von Unwerth a rövid- és reklámfilmek világában is kipróbálta magát.
1995-ös naptárának elkészítésével a Lavazza a Helmut Newton egykori modelljének és egyben tanítványának számító német fotóművészt, Ellen von Unwerthet bízta meg. A kávé csábítását iróniával és csillogással fűszerezett erotikával mutatja be. A cég 2006-os naptára szintén Von Unwerth munkáját dicséri. Ellen von Unwerth ironikus és provokatív, ugyanakkor elegáns és érzéki képei az iparág legnevesebb magazinjaiban is megjelentek. A fotózáson kívül rövidfilmeket és videóklippeket is készít.