VISSZA
A cup with

Mick Desmond

Közzététel időpontja: 02 augusztus 17

Média- és kereskedelmi igazgató

 

Mick Desmond a wimbledoni média- és kereskedelmi igazgató, akinek feladatkörébe tartozik „minden a kommunikációval, a bevétellel, az üzleti partnerekkel és a műsorszolgáltatókkal kapcsolatban”.

 

 

„Mindenféle tartalmat hozunk létre, és nem csak olyat, ami kizárólag a teniszről szól, hanem például a királyi páholyról, az ételekről, a divatról, a jelenlévő hírességekről…” Röviden, Wimbledonnak állandóan változnia kell annak érdekében, hogy továbbra is önmaga maradhasson.

Ez a nézőpont összefoglalja, hogy a világ legrégebbi és legrangosabb Grand Slam-tornája mitől ilyen szüntelenül sikeres már hosszú évek óta.

 

Ez egy összetett munka, amelynél muszáj tudni, hogyan egyensúlyozzunk az innováció és a hagyomány mezsgyéjén, hogy lépést tartsunk az idők szavával anélkül, hogy a torna lényege sérülne. „Feltűnő példája ennek – meséli nekünk Mick egy Lavazza cappuccinót kortyolgatva– a digitális platformunk jelenléte. Ez mindjárt vonzóbb a fiatalabb célközönség számára, mert lehetővé teszi, hogy ott és akkor kövessék Wimbledont, ahol és amikor csak akarják.”

 

Találtunk más érdekes cikkeket is…

MAGAZINE
Neil Stubley

A cup with

BŐVEBBEN
MAGAZINE
Nick Pearce

A cup with

BŐVEBBEN
MAGAZINE
Mathilde Chatellard

A cup with

BŐVEBBEN
MAGAZINE
A 2018-as Roland-Garros galériája

BŐVEBBEN
MAGAZINE
Australian Open 2018

Galéria

BŐVEBBEN
MAGAZINE
Roland Garros 2018

Galéria

BŐVEBBEN
MAGAZINE
Wimbledon 2016

Gallery

BŐVEBBEN
MAGAZINE
Roland Garros 2016

Gallery

BŐVEBBEN
MAGAZINE
Australian Open 2016

Gallery

BŐVEBBEN
MAGAZINE
US Open, 2016

Gallery

BŐVEBBEN