Mick Desmond a wimbledoni média- és kereskedelmi igazgató, akinek feladatkörébe tartozik „minden a kommunikációval, a bevétellel, az üzleti partnerekkel és a műsorszolgáltatókkal kapcsolatban”.
Közzététel időpontja: 02 augusztus 17
Mick Desmond a wimbledoni média- és kereskedelmi igazgató, akinek feladatkörébe tartozik „minden a kommunikációval, a bevétellel, az üzleti partnerekkel és a műsorszolgáltatókkal kapcsolatban”.
„Mindenféle tartalmat hozunk létre, és nem csak olyat, ami kizárólag a teniszről szól, hanem például a királyi páholyról, az ételekről, a divatról, a jelenlévő hírességekről…” Röviden, Wimbledonnak állandóan változnia kell annak érdekében, hogy továbbra is önmaga maradhasson.
Ez a nézőpont összefoglalja, hogy a világ legrégebbi és legrangosabb Grand Slam-tornája mitől ilyen szüntelenül sikeres már hosszú évek óta.
Ez egy összetett munka, amelynél muszáj tudni, hogyan egyensúlyozzunk az innováció és a hagyomány mezsgyéjén, hogy lépést tartsunk az idők szavával anélkül, hogy a torna lényege sérülne. „Feltűnő példája ennek – meséli nekünk Mick egy Lavazza cappuccinót kortyolgatva– a digitális platformunk jelenléte. Ez mindjárt vonzóbb a fiatalabb célközönség számára, mert lehetővé teszi, hogy ott és akkor kövessék Wimbledont, ahol és amikor csak akarják.”