*A Lavazza vállalatnak nem partnere, támogatója vagy szponzora a Nespresso
**A Nescafè®, a Dolce Gusto® és a Melody I külső féltől származó márkák, amelyek nem kapcsolódnak a Luigi Lavazza S.p.A.-hoz.
*A Lavazza vállalatnak nem partnere, támogatója vagy szponzora a Nespresso
**A Nescafè®, a Dolce Gusto® és a Melody I külső féltől származó márkák, amelyek nem kapcsolódnak a Luigi Lavazza S.p.A.-hoz.
A kávé és a nagy sportesemények világa osztozik néhány alapvető építőelemben: szocializáció, rituálék, energia, elkötelezettség és globális elérés. A különböző partneri kapcsolatok között, amelyeket a Lavazza az évek során támogatott az olyan kiemelt sportágakban, mint a tenisz, a golf, a síelés és a lóverseny, van egy különleges kapcsolat, amelyet a labdarúgás világában tart fenn.
Az Olaszország és Európa egyik legsikeresebb csapatával, a Lavazzához hasonlóan torinói székhelyű Juventus-szal való együttműködés 2020. szeptember 8-ig nyúlik vissza.
A helyszín, ahol bejelentésre került, hogy az akkori olasz bajnoki címet birtokló csapat hivatalos kávéja a Lavazza lett, Nuvola Lavazza volt, a torinói székhelyünk. A Bianconeri és a Lavazza közötti partneri kapcsolat létrejötte - mindkettő ugyanabban a városban született - globális jelentőségű eseménynek számított: két márka, amely a stratégiai jövőképet és a kiemelkedő vállalkozói képességeket kihasználva képes volt nemzetközileg elismert, nyerő üzleti modelleket létrehozni és exportálni, és teljes értékű világszínvonalú jelenséggé válni.
A partnerség a torinói születésű, ma már világszerte elismert kiválóságot ünnepli, amely elsősorban a két ikonikus márka közös értékeiből, az innováció, a szenvedély, a hagyományok és az emberközpontú megközelítés iránti elkötelezettségükből fakad, amelyben az emberek a kiválóságról szóló történet valódi főszereplőivé válnak.
Fontos megemlíteni, hogy a partnerség magában foglalja a Lavazza kávé kizárólagos fogyasztását a torinói Allianz Stadium összes bárjában és vendéglátóhelyiségében, amely kényelmes kávéállomással van felszerelve, valamint a Lavazza kávégépek használatát a stadion összes Sky boxában és a kávé biztosításának lehetőségét a J Hotelben.
Sergio Cravero , a Lavazza Csoport marketingigazgatója, kiemelve, hogy a vállalat marketingstratégiájának egyik fő pilléreként a Lavazza a sport értékeire összpontosít, a márka nevében elmondta, hogy különösen büszke egy ilyen rangos, többéves partnerség aláírására, különösen, ha a két márka és Torino városa közötti kapcsolatra gondolunk.
A helyi gyökerek megerősítése mellett a Lavazza Csoport 2018 novemberében többéves partneri megállapodást írt alá, majd 2021-ben megújította azt a brit labdarúgás egyik legfontosabb és legnevesebb klubjával, az Arsenal FC-vel , és a csapat „hivatalos kávéja” lett. Ennek az új együttműködésnek köszönhetően az autentikus olasz kávé kiválósága most először találkozik hivatalosan a nagyszerű angol labdarúgással.
A Lavazza és a brit klub megalapítása érdekes módon nagyjából egy időben történt: a Lavazza 1895-ben kezdte meg az autentikus olasz kávé hosszú távú hagyományát, az Arsenal pedig 1886-ban látott napvilágot. A Lavazza ismét elkötelezi magát a kultúra, a hagyományok és a szenvedély, vagyis ugyanazon értékek mellett, amelyeket az Ágyúsok képviselnek minden alkalommal, amikor pályára lépnek.
A partneri kapcsolat garantálja, hogy a Lavazza-kávét a következő években az Emirates Stadionba látogató futballrajongóknak is felszolgálják, és a csapat edzőközpontjában is elérhető lesz.
A Lavazza a befogadó hitvallásához hűen büszke arra, hogy 2021-ben az Arsenal női csapatának is támogatója lett, és ezt a partnerséget a 2022-2023-as szezon idejére megújította.