*A Lavazza vállalatnak nem partnere, támogatója vagy szponzora a Nespresso
**A Nescafè®, a Dolce Gusto® és a Melody I külső féltől származó márkák, amelyek nem kapcsolódnak a Luigi Lavazza S.p.A.-hoz.
*A Lavazza vállalatnak nem partnere, támogatója vagy szponzora a Nespresso
**A Nescafè®, a Dolce Gusto® és a Melody I külső féltől származó márkák, amelyek nem kapcsolódnak a Luigi Lavazza S.p.A.-hoz.
*A Lavazza vállalatnak nem partnere, támogatója vagy szponzora a Nespresso
**A Nescafè®, a Dolce Gusto® és a Melody I külső féltől származó márkák, amelyek nem kapcsolódnak a Luigi Lavazza S.p.A.-hoz.
*A Lavazza vállalatnak nem partnere, támogatója vagy szponzora a Nespresso
**A Nescafè®, a Dolce Gusto® és a Melody I külső féltől származó márkák, amelyek nem kapcsolódnak a Luigi Lavazza S.p.A.-hoz.
Kezdd a milánói divathetet egy elbűvölő reggelivel a Lavazza Flagship Store üzletében.
A milánói divathét nemcsak az exkluzív ruhákról és a divatról szól, hanem a hangulatról is. Hét nap, amely során az olasz divat epicentrumának minden pontján élvezheted a csillogást és a trendeket. Mivel mi magunk is úttörők vagyunk, a Lavazza is részese akart lenni ennek.
Ezért indítottuk el a Vogue.it-tel közösen a Reggeli hét formája elnevezésű eseményeket. A legújabb trendek által inspirálva hét különböző reggeli menüt állítottunk össze: egy egyedi és ízletes receptet a milánói divathét minden napjára. A Lavazza és a Vogue.it jóvoltából a taco-piskóta, a vaníliás-vajas pirított briós, vagy a kávés kaviár és a mokka párosításával az volt a célunk, hogy a világ minden tájáról érkező divatrajongók egy kivételes kávéval és egy különleges étellel indítsák a napjukat.
Az eseményre az első Flagship Store üzletünkben, Milánóban került sor, amelynek megnyitója 2017-ben ezzel a csillogó világeseménnyel egyidőben történt. Minden egyes recept egy kis esztétikai kompozícióvá vált, amelyet a theVogue.it galériájában fényképeztek le és mutattak be.