A csoport
A családi vállalkozás stabilitása elősegíti a hosszú távú, értékorientált üzleti megközelítést.

A felépítés

Az elmúlt években a Lavazza Group a nemzetközi terjeszkedés útjára lépett, amelynek célja, hogy megerősítse függetlenségét és képességét arra, hogy globális szinten is versenyképes legyen

A leányvállalatok
lavazza-le-consociate-m
  • +90

    Országok, ahol a Lavazza jelen van

  • +4000

    Partnerek

  • +50

    Oktatóközpont világszerte

  • 64%

    nyereség az Olaszországon kívüli piacokról

  • 37%

    piaci részesedés a kiskereskedelmi piac vezetőjeként Olaszországban

  • 1,87 milliárd €

    nettó nyereség: 9,3% a 2017-es 1,71 milliárd €-hoz képest

  • 38.

    a Reputation Institute 2019-es, a világ 100 legnépszerűbb márkáját felsoroló Global RepTrak®-rangsorában

Egyéb csoportmárkák
lavazza-chi-siamo-il-gruppo-loghi-slider
Irodáink és viszonteladóink
SZŰRÉS A KÖVETKEZŐ SZERINT:

Jelentés és nyilatkozat

Tekintse meg a Lavazza Group 2018–as eredményeit.

TÖLTSE LE A KIVONATOT