1971
A '70-es évek nehéz időszak volt az olasz gazdaság számára, de Lavazza egy percet sem vesztegetett el. Új módszereket talált a válság leküzdésére, valamint tanulmányokat és kutatásokat folytatott, hogy az innováció szellemében haladjon tovább.
1971
Innováció

1979-ben megalapította a Luigi Lavazza Központot a kávé tanulmányozása és kutatása céljából. A központ fő tevékenysége a kávéfogyasztás tanulmányozása, az ital és hatásainak kutatása, valamint promóciója volt.

Termék

A Qualità Rossa kávékeverék új vákuumcsomagolásban érkezett meg az üzletek polcaira, amely így megőrizte ízét és aromáját. A vákuumos rendszert a Goglióval együtt fejlesztettük ki.

Kommunikáció

A színes televízió megérkezésével Nino Manfredi vált a Lavazza arcává 1977-ben. Ezután 16 éven keresztül ő volt a cég nagykövete.

Az utazás folytatása
1989