Az új Born Social reklám azt az italt ünnepli, amely a legjobban képviseli Olaszországot és az olaszságot az egész világon. Ahogy Luigi Lavazza is mondta: „A kávé nem csak egy ital, hanem az együttlét egy különleges módja.” A Born Social reklám ezért az olasz kávé egyetemes természetére összpontosít, vagyis arra, ahogyan ez az ital össze tudja hozni az embereket és a közösség fontosságára, amely az egész világ által elismert, tipikusan olasz érték.
Az új Born Social reklám azt az italt ünnepli, amely a legjobban képviseli Olaszországot és az olaszságot az egész világon. Ahogy Luigi Lavazza is mondta: „A kávé nem csak egy ital, hanem az együttlét egy különleges módja.” A Born Social reklám ezért az olasz kávé egyetemes természetére összpontosít, vagyis arra, ahogyan ez az ital össze tudja hozni az embereket és a közösség fontosságára, amely az egész világ által elismert, tipikusan olasz érték.